1 Jan 2017

Sambutan tahun baru



Assalamualaikum, hi



(tajuk dah macam karangan upsr dolu-dolu tapi markah kena potong half sebab ayat tak bombastik macam novel omputih puihh)

Well, semalam tahun 2016 baru je melabuhkan tirai. Jadinya, tamat la segala jenis jalan cerita tok nenek sepanjang tahun nyet nyet (monyet). Tak kisah la sama ada citer cinta sedih sebab kena prank dengan abang posmen atau cerita gembira lagi asyik sebab dapat straight A pt3. Semuanya dah berlalu dan tinggal kenangan. Oleh itu, terima lah skrip kurang waras dari aku sebagai tanda ucapan selamat tinggal kepada tahun 2016.




Image result for waving gif


Hewi potahh : Jumpa lagi penyapu~ ...ehh hagrid 

Hagrid : Berambus la cepat budak spek power 1000!

Hahaha.. kongsam betul



Walaupun tak relate dengan tahun baru kennnn kikiki

Sambutan tahun baru bagi aku.. umm, hambar. Hahaha, sebab aku sambut sorang-sorang.
Famili aku yang lain buat dunno jek, maybe sebab masing-masing dah besar kan. So, apa la sangat nak beria jerit happy new year depan tv sambil makan nasik pukul 12 tuh (ok tu aku, sila curse diri sendiri) hahaha

Apa lagi ek?

Oh...azam. Macam biasa, recycle tahun lepas punya lepas punya azam yang asyik tak menjadik. Jadi tahun ni, kena kental sikit semangat semoga azam tu tak jadi buih-buih kecil dilautan (tak relate lagi)

So, that's all. Selamat tahun baru semua... semoga tahun 2017 ni menjanjikan pengalaman manis buat kita semua Amin

p/s : still tak boleh move on dengan quote tahun baru yang tak berapa nak quote tuh.
"2017, tahun kumpul duit. Ada jodoh kahwin, takde jodoh travel". Ehh, please la aku kumpul duit nak beli set dnars. (masih tak relate) 


No comments:

Post a Comment